Eymene biz mama meme gediyorduk. Mamayi degistirdik. Aslinda doktora sorup degistirecekdim ama daha dayanamid degistirdik. Sukur o zamandan beri geceleri uyanmasi azaldi. Simdi iki defe uyanip mama yada meme yiyip uyuyor. Ama uykuya gitme sorunumuz devam ediyor 🙈 kan yutduruyor bize resmen. Ama mamayi degistirdikden sonra zorlada uykuya gitse uyku kalitesi duzeldi. Daha iki gun oldu degistireli. O yuzden tamda emin olamiyorum. Gozlemliyorum daha. Ama gun icindeki huzursuzluk, oynamama, yememe, uyumama herseye bir itiraz var. Yoruyor beni ☹️ Aksama sudan cikmis balik gibi oluyorum. Esimde cok yoruluyor. Oda soyledi kac haftadir dinlenemid diyor. Bakalim 4cu ay bir gecsin nasil oluyor durumlar 🤷🏽♀️