Bahar1425 benim bebeğim 1 yaşında artık...şunu anladım ki bütün bu uykusuz geceler bebeğin uyumamasi bizim gece uyuturkenki davranış bicimlerimiz....sallayarak..emzirerek.. arabada...ben 11 ay dayandım ve sonunda uyku eğitimi verdim...şimdi bakicak okursan yine atak haftalarında ama uykuyla ilgili herhangi bişey yok... çünkü artık bir bagimliligi yok ...bence annelerin en başta bilmesi gereken doğru uyuma şeklini bilmek ve uygulamak ama tabi 6. Aydan sonra