cansin92 bitiyooooor bitiyooooor
altıncı ataktan çıkalı 10 gün oldu,1-2-3-4-5. ataklar ne ki.... altı da bitiyor kardeşim yedi de bitecek... kanguru ve evden dışarısı çözüm. Tüm atakların son 10 günü veya bir haftası öldürmüyor süründürüyor tek kelimeyle. Ve her yeni atak bir öncekinden zorlu geçiyor. Programda hangi ataktaysanız o döneme uygun oyunlar vs var mutlaka yapın orada yazılanları, ben kitabını aldım, kitapta daha detaylı yazıyor. Büyüyorlar dünyayı tanıyorlar ve büyüdükçe ataklar zorlaşıyor. Geçiyor kardeşim geçiyor, sabır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💙🧿