Gitmeden önce karnını doyur aç olursa mızmızlık yapar eğer emziriyorsan aşıdan sonra bol bol emzir rahatlar. Bu aşılar ateş yapmıyo diyolar ama bizde yaptı bende 2 gün önce bu aşıların 2. Dozunu yaptırdım ateşi çıktı ilkinde de öyle olmuştu. 37 olursa ki genelde bebeklerin ateşi 37 - 37.5 oluyo panikleme. Sadece kalın giydirme havalar zaten ısındı. Baktın 38 üstüne cıktı üstünü soy zıbınla kalsın artarsa calpol ver. Valla benım bebe hiçbi aşıda rahat durmadı mecbur hepsinde calpol verdim ağrıdan durmuyodu hatta asla yapmam diyip arabayla 2 saat bile dolaştım iki gün önce. Biz bile aşı olunca huzursuz rahatsız oluyoruz el kadar bebe napsın. Sadece biraz huzursuz oluyo sen rahat ol tentene temas bol emzirme atlatırsın korkma. Sadece menenjit aşılarında önceden calpol ver onlar kesin ateş yapar