yezdatoprak Benimde 6.ay aşısı var yeni aşı takvimine göre olacak galiba ağır mı geçer yeni karma aşılardan yaptıran oldu mu ben çok kararsızım yaptırıp yaptırmama konusunda
girlmama egeniinnannesi merhaba bizim durum karisik inanilmaz huysuz ve verem asisi normalde yara gibi oluyormus ama bzide olmadi kizarikli bile yok acaba asiyi derialtina yapamadilar mi diye dusundum sizde boyle bir sey oldu mu
egeniinnannesi girlmama sadece kızarıklık var bizde. Ama herkeste öyle olmayabiliyormuş aşının turup tutmamasıyla alakası yoktur bence. Yeri tam olarak neresi? Bizim mesela çok üstte bildiğiniz omuza yakın
girlmama egeniinnannesi bizimde oyle ama igneyi 1 defa soktu disari atti asi tekrar daha derine soktu beceremedi yapan o gunden beri kizim huzursuz en ufak seye agliyor korkuyor su 1 haftada cok yoruldum