tosuncuk25 ben de 35 haftalık doğum yaptım. Kilosu düşüktü. 20 gün kilosunun taburcu kriterlerine gelmesini bekledik çok şükür ki sağlık sorunu yoktu. Hep aklımızda para için gereksiz mi tutuyorlar sorusu vardı ama küçük olduğu için çıkarmaya cesaret edemedik. Sonra beklenen kiloya gelince emzirmeye girdim bir kere 5 dk denettiler. Emmiyor diyip bana üç gün sonra tekrar gel dediler. Nedem üç gün sonra, üç günde ne değişecek, sık sık denemem gerekmez mi, o zaman da emmezse ne olacak minvalinda sorular sorduk ve tatmin edici bir cevap alamadığımız gibi bir de çocuk kandırır gibi şeyler söyleyerek geçiştirmeye çalıştılar. Önceden çıkarsak mı diye düşünsek de bir şey olur korkusuyla cesaret edemiyorduk ama böyle bir durumla karşılaşınca çıkarmakta ısrarcı olduk, peşini bırakmadık ve öylelikle bizi anne bebek uyum odasına aldılar sonraki gün de taburcu ettiler. Biz ısrarcı olmasaydık Allah bilir ne zaman çıkardık.
Bunu kimseyi yönlendirmek amacıyla yazmadığımı ve herkesin hikayesinin farklı olduğunu da ayrıca belirtmek isterim. Sadece kendi tecrübemizi aktardım. Başlığı görünce kendi durumumuzu hatırladım. Yoğunbakım sürecinin nasıl zor olduğunu çok iyi biliyorum. Allah sağlıkla bebeğinize kavuşmayı nasip etsin. Ben hala o yoğunbakım günlerinin etkisinden çıkamadım.