Salı günü 35+6′da Preeklamsi yani gebelik zehirlenmesi ile sezaryene girdim. Bebegim ve ben cok iyiydik. Biraz solunum destegi aldi ve normale döndü. Yogun bakima alacagiz dediler. Mama ve antibiyotik destegi icin. Neden antibiyotik diye soruyoruz enfeksiyon riskine karsi dediler. Bebegimin solunum destegi yok. Mama destegi veriliyor ancak bebegim 35+6da 3020 gr doğdu. Ona ragmen boyle bir yol izleniyor. Doktor bir hafta antibiyotik tedavisi uyhulicaz enfeksiyon riskine karsi dedi mama destegi vericez dedi. Süt de goturuyorum her gun. Bebeğim 3020 grdan 2800 gra kadar gerilemisti iki gundur emzirmeye gidiyorum 2860 gr olmus bir gunde 60 gr aldi. Emiyor da. Ancak bugun 5. Gun hala engeksiyon riski diyor ancak kan tahlillerinde enfeksiyon olmadigini soyluyor hemşireler. Ne zaman verirler cocugumu cok gergin durumdayiz.