tosuncuk25 e-Nabız sistemine giriş yapın.
Sağ üst köşede çocuklarım bölümüne girin.
Sahip olduğunuz çocuklar ekranda isimleri gözükecektir.
İsimlerin karşısında onay ver butonuna tıklayarak onaylayabilirsiniz.
Anne-Baba karşılıklı şekilde onay vermeleri gerekir.
Tahlilleri de böyle kayıt açıp oluşturmuştuk. Kimlik başvuru yapmıştık ondan mı göründü herkeste mi bilmiyorum bi deneyin isterseniz