meloskoduru Yaa ilk şarktan sonra en az 3 sene batıda tutuyormus aslında bizimde öyle oldu eşim biz evlenmeden 3. Bolgedeymis sonra suriyeye gitmis birlik orda iki yil durdu tercih dışı yine ayni ilceye verdi bölümünü degistirip, iki yil birlikte kaldik sonra tekrar şarka ıraka gönderdi yani 3. Bolgede 4 yıl kalmiş gibi gosterdiler