Mirayss_ meloskoduru Evet piyade Astsubay şimdi dagda arada dalga geciyorum bitli piyade diye 😂eskiden piyadeler bitlenirmis pislikten 😂😂
meloskoduru Mirayss_ benimkide piyade üsteğmen ☺️ ırakta 20 gün operasyona girdi çıktığında üzerindeki bütün kıyafetleri attı gerçekten bitlenecekti çünkü devamlı arazide yattılar tuvalet yeri bile yoktu 😂
Seryy_ meloskoduru evet tercih şansımız daha fazla ama keşke batıda istediğimiz yerler olsa çok şey istiyor gibi oluyoruz :) sizinde hakkınızda hayırlısı olsun.
Mirayss_ meloskoduru Tekirdagın neresindesiniz bizde malkaradaydık sonra siirte verdi ordan ıraka gittiler
Meri-Mel Mirayss_ Öyle oldu ilk kez ilimizde açılmıştı çok istedim nasip olmadı sonra hamile olduğumu öğrendim ücretli öğretmenlik yapıyordum ev kira değil,çocuğum olacak ben bakmış olurum vardır bunda da bir hayır demiştim kızım 2.5 yaşına girmek üzere ♥️
Gzd3264 Tortilla_ gerçekten insanı strese sokmakta bire birler yaa ev sahipleri ayrı dertt zaten uğraş dur
meloskoduru Mirayss_ normalde 3.bölge 4 yıl 2 yılda yollayıp bizi 4 yıl yapmış sayıyor 3.bölgeyi bitirdik sayıyor çok saçma aslında 2 yıl daha hakkımız var
Mirayss_ meloskoduru Bizi de öyle yaptılar şu an bölük astsubaylığı yapıyor bakalım batıya gelince kaç yıl durabileceğiz
meloskoduru Mirayss_ evet küçük sosyal yönden yetersiz ancak tekirdağ ve burgaza yakın olduğundan sorun yaşamıyoruz☺️☺️