mucize451_ zeynep91 benim bebegim 25 haftalık doğdu 800 gr doğduğu tarihe göre 4 ay 28 günlük ama düzeltilmiş 49 günlük
leynanin_pembemantosuu zeynep91 ilk çocuğumda doğumdan itibaren bebelac gold +olarak anne sütü veriyordum.2 sene mama kullandı.İki çocuğumda 7 ay anne sütü aldıktan sonra bebelac gold vermeye başladım şuan 1 buçuk yaşında bebelac veriyorum gold biraz daha pahalı
zeynep91 leynanin_pembemantosuu kilo alımları vs iyiydi dimi memnun kaldınz bende basladm dunden beri iyi gidiyor sımdılık bakalm ınsallah böyle devam eder
zeynep91 liyadenizinannesi merhaba bebelac golda devam edıyomusynuz saglık ocagıma goturdunzmu kılo alımıı nasılmış
Perii0 Doğduğundan beri kullanıyorum ben hiç gaz sıkıntısı yaşamadık ve her ay 1.200 kilo alıyordu oğlum çok sevdi tadını 10 aylık oldu hala severek içiyo
zeynep91 Perii0 ne guzel bizimde 1,5 hafta oldu başlayalı umarım bizde devam ederiz smdilik iyi gidiyor inşallah kilo bakımndanda iyi olur 🤲
berivan2709 zeynep91 merhabalar ben bebelac gold kullanıyorum çok memnunum sanırım sizde başlamışsınız inşallah iyi gelmiştir
zeynep91 berivan2709 1,5 hafta oldu gaz bakımından flan iyi geldi cok sukur kilo alımıda iyi olur insallah
ceysssr zeynep91 1 aydır kullanıyorum 1 ayda 1,200 almış gaz problemi de kalktı öncesinde hipp kullsnıyordum baya kabızlık yaptı bunda da ara ara kabızlık problemleri oluyor ama zeytinyağı koyuyorum azıcık mamaya oda ırtadan kalkıyor çok şükür 😊
adenkusunannesi zeynep91 ben birçok mamayı denedim hipp kullandık kabızlık yaptı diğerlerinde gaz sorunu yaşadık. Ama en iyi gelen Bebelac gold oldu şuan da onu kullanıyorum, içeriğinde probiyotik olduğu için doktor önermişti
zeynep91 adenkusunannesi benmde kullanmadıgım kalmadı canım bizde careyi bebelac ta bulduk nırmalde zaten gazlı bir bebek ama diğer mamalar dahada mahvetmişti bunda rahat etti kilo alımıda guzel olurda insallh biz başlayalı daha 1,5 hafta oldu
zeynep91 ceysssr gayet güzel almış kilosunuda sevndm bizede yarar insallahh evet zeytinyagı guzel cozum gercekten 🥲
kevseryakar924 15 günlük oğluma hemşire doymuyor dedi Aptamil veriyordum işte saglik ocağına aşıya götürdüm düzenli kilo alıyor dedi bıraktım 5 buçuk ay kontrolüne doktora götürdüm bize Bebelac Gold önerdi onu kullanıyorum bı sıkıntı yok şükür
BordoHuniliAnne zeynep91 2 çocuğum var, 5 6 çeşit mama denemişimdir ama her ikisinde de favorim Bebelac Gold oldu, kızıma 9. Aydan 1,5 yaşına kadar verdim, oğlumada tam 1,5 yıl verdim.
zeynep91 BordoHuniliAnne benmde kullanmadıgım kalmadı canım bizde careyi bebelac ta bulduk nırmalde zaten gazlı bir bebek ama diğer mamalar dahada mahvetmişti bunda rahat etti kilo alımıda guzel olurda insallh biz başlayalı daha 1,5 hafta oldu
adenkusunannesi zeynep91 benim kızım da öyle gazlı bi bebek ve Kolik dediğim gibi en iyisi Bebelac oldu, kilo alımıda iyi kilo aldırıyor ve doyurucu bi mama