biz kullanıyoruz memnunuz ama meme+mama olarak ilerlediğimiz için günde en fazla 120-150ml içiyor o da geceleri ve normalde de gazlı bir bebek değiliz o yüzden bizi kıstas alabilir misiniz bilemedim. yine de kullanmadan önce araştırmıştım memnuniyet oranı yüksekti.