Merhaba kızlar
Bebeğime aptamil veriyordum oda içerk ve kutu olarak değişti eskisi satıştan kalkıyomuş bize iyi gelen mamada buydu yenisi dokundu malesef şikayetlerini artırdı bebeğim gazlı bir bebek ayrıyeten kusmada oluyor ama cok degıl sizce bebelac gold iyi gelir mi kullanan varmı bu mamayı ? memnun kalan