Oyku-59 birde doktor tavsiyesiyle almadıysanız bilginiz olsun probiyotiği günde bir defa verin. Gaz damlasını da 3 defa veriyorsanız 8 saat arayla o şekilde aynı sattlere gelecek şekilde verin ben öyle kullanmıştım. Uykuda olursa da saati kaçırıyorsa da onda Bi sıkntı olmuyordu uyandığında veriyordum.