ttaazzeaannee biogaia günde beş damla aynı saatlerde vermeye çalışın gaz damlası olarak da nurse harveys kullanıyorum ben benim bebeğim sancısı başlayınca hemen ılık su ile yıkıyordum zaten ağlamayı bırakıyor sonra bebe yağıyla masaj sonra zaten emerek uyuyordu sizde öyle yapın benim bebeğim gece 12 1 sıralarında başlardı başını yikamazdim eşim su dökerdi bende karnını sırtını sıvazlayarak yıkadım kış olduğu için başını yikamiyordum hasta olmasın diye yemeklerinize kimyon mutlaka koyun rezene için en azından tamamen geçmese bile hafifliyor biz bu şekilde atlatmaya çalışıyoruz azaldı elhamdülillah sürekli bacak hareketleri yaptırın nettede masajlar var onları izleyin faydası olur inşallah