8aylık kızım denemediğim doğdugundan beri damla kalmadı biogaia en ıyısı fakat sen biraz fazla kullanıyorsun o sancı yapıyor olabilir benim bildğim doktorumun tavsiyesi günde 3kere 5er damla ama biogaianın içinde canlı hücre oldugundan hergün aynı saatte vermen gerekiyo günde 3kereye bol saatleri birde bu gazdan her hafta hastaneye koşmuş bi insan olarak yazıyorum acı elma yağı yatmadan bir damla ayak altlarına masaj yap inan bana çok faydasını görüceksin doktorunada danış istersen ıda önericektir eminim internettende araştır 🥰umarım faydasını görürsün