YigitEymeninAnnesi0125 Ya benm oğlumda 9 ay 20 günlük birkaç gündür çok gazını çıkarıyor kabızlık yok ama felaket gaz çıkarıyor ne yapmam gerekiyor anlamadım gitti ya öyle çok çorba falanda yemiyor