YouTubede Prima sundari diye bı kadın var başkaları da vardır belki ben onu gördüm bezsiz bebek diye mesela o doğduğundan beri bez takmıyormus çocuk belirti verince tuvalete götürüyormus falan izlemenizi tavsiye ederim eski yıllarda gerçekten 1 yaş 1 buçuk yaş bez bırakma yasiymis 3 yıla kadar bezlenen bebeğe hasta gözüyle bakilirmis tabi ki kazalar olmuştur belki kayınvalide abartıyordur ama benim annemde anlatıyor sabah kalkınca ben sizi lazimlığa götürürdüm ilk iş diye yemeklerden sonra yine götürürmuş şuan bizlerde bı sorun yok şimdiki uzmanlar tavsiye etmiyor ama bende içten içe bunu sorguluyorum 15 aylıkken bez bıraktık hiç bir problem yok çocuklara 24 aydan önce eğitim vermeyin diye aşılanıyor bizlere