ilaydaurker Ama benim kardeşim 3 bebekli aralarında 5-6 ay olan bir evde yaşıyordu resmen. Ablamın kızına bakıyorduk ve yengem yan apartmandaydı hep iç içe olduğumuz için gelişim iyiydi bence. 😅 bende örnek 0 ekran ilerleyemeye çalışıyorum oğlum tv gördüğü an oturup izliyor eee eskiden bizim evde 7/24 televizyon açıktı ama asla çocukların dikkatini çekmezdi,her çocuk farklı ve kaynananız 5 çocuk öyleydi demesi biraz abartıyor gibi . 🙄🤣