ilaydaurker duydum, ben de 13 aylık iken bırakmışım. 30 yaş ve üstü duyduğum çoğu kimse de var bu şekilde erken bez bırakan. Ama şu an uzmanlar önermiyor, sağlıklı bulunmuyor bazı açılardan iki yaş öncesi tuvalet eğitimi. Bence eski dönemlerde hazır beze ulaşmak zor, yıkanan bezler çok yorucu, ve pedagojik açıdan da aileler çok bilgili olmadığından vaktinden erken eğitim verilme durumu yaygın bir şeymiş ama şu an şartlar ve bilgi aynı değil elbette. Yani söylemek istediğim evet büyüklerimden ben de çok duyuyorum ama bugünün bebeklerini, şu an değişen şartlara göre büyütüyoruz, kafanıza takmayın eskilerin dediklerini.