Ogretmennnnn_____ evet anal dönemi biliyorum haklısınız da ama şunu sorguluyorum bizler çoğumuz ortalama 1,5 yaşında bırakmışız bizim kaslarımız 1-1,5 yaşında gelişmiş oluyordu da bu yeni nesilinki mi gelişmiyor, ayrıca diyelim çocuk 15 aylık ve sinyalleri veriyor bezden rahatsız oluyor çiş yapınca haber veriyor vs bunu yok daha 9 var diye görmezden gelmek saçma değil mi