bussege bu arada doktorumuz kesinlikle krem vb ürün hem vermedi hem de uyardı sürme dedi. Bardak falan da koymadım. Sadece bezi yapışmasın diye bezine bebek vazelini sürdüm bir gün. Doktorumuz temizliğe dikkat et bezi sık değiştir dedi. Bir de bir gün sonra banyo yaptır o iyileştirecek demişti. Bilginiz olsun sizin de