bussege bende oğlum 4 aylıkken yaptırmıştım ve yaptırmadan önce günlerce bu forumda ki yüzlerce sünnet başlıklı konuyu okumuştum. Bir tane hanımefendi şey yazmıştı sünnet olmadan önce emla diye bir kremi sünnet bölgesine sürmüş ve oda uyuşturucu krem olduğu için oğlunun hiç uyuşturma iğnesini hssetmediğini ve ağlamadığını yazmuştı. Allah o hanımefnediden razı olsun benim oğlumda hiç hissetmedi ama operasyon sonrası ilk 2 gün çok zordu çok ağladı bende ağladım ama geçiyor iyi ki erken yaptırmışız şuan düşündüm 18 aylık oldu bu kadar hareketlenmişken hiç dayanamazdım