Ben dün yaptırdım oğlumun sünnetini 6 yaşında genel anestezi alarak sünnet oldu. Anestezi dediğime bakmayın sedasyon ile yapıyorlar gaz koklatıp uyutuyorlar oğlum çıktığında uyuyordu 5 dk sonra uyandı maşallahı vardı ne bir ağrı ne bir korku bişe hissetmediğini söyledi. Zaten ben kendisine 3-4 gün süreci anlatmıştım. Diğer odadaki bezli bebekler çok ağlıyorlardı hem açlıktan hem de bezlenince ilk idrar yakıyor ondan.. iyi ki bebekken yaptırmamışım hem daha bilinçli hem de uyanınca daha rahat geçti