Benim bebeğimin de doğduğundan beri var, takipliyiz kardiyolojiye. Çocukların çoğunda görüşebilen bir durum. Takip etmek lazım, bazen ameliyat gerekebiliyor, deliğin nerede olduğuna bağlı, çoğunlukla müdahalesiz kapanabiliyor yaş aldıkça. Ankara için kardiyolog önerebilirim, doktorumuz gerçekten iyi.