zkdrr sizi direk kardiyoloji bı görsün inşallah basit biseydir. 30 günlükken basit bı ufurum denildi 35 günlükken kardiyoloji ye kendimiz gottik 45 günlükken delik kapama açık kalp amlyti olduk hamd olsun dermansız değilmişim . Amacım sizi korkutmak değil sadece kardiyolojiye götürün rutin bı muayne olsun içiniz rahatlasın en azından