Prensimm evet arayıp isim olarak söyleyip randevu istiyorsunuz, bu özel muayene olduğu için (tekrar hatırlatmak isterim ücretli) hızlı veriliyor, biz sorun yaşamadık randevularda. Biz 10 günlükken, 1. Ayda ve 3 ayda olmak üzere üç muayene olduk şimdi 9. Ayda tekrar olacağız. Bize tehlikeli bir noktada olmadığını, muhtemelen 4 yaşına kadar kapanabileceğini ama kapanmazsa da sorun olmayacağını söyledi. Ekstra bir sorun olmazsa ameliyatlık değil dedi. Eşimde ben de sağlıkçıyız, bize çizerek anlatması detaylı bilgi vermesi gibi faktörler etkiledi. Ben çok araştırırım doktorları zaten, mezun oldukları okulları, yaptıkları çalışmaları, genel olarak memnun kaldık. Umarım siz de memnun kalırsınız en azından bir ikinci göz olur size de.