1 aylık tam. Hiç velli olmuyor 2 hafta önce geceleri emzirmeye bile uyandıramazdım şimdi hiç uyumuyor asla. 10 dakkada bi uyanıyo geri uyuması saatleri alıyo sabah yedi oluyo zaten ve dahs hic uyumuyo. Gündüzleri bazen uyuyo güzel bazen hiç. Mesela bugun kahvaltımı aksam altı giib yapabildim cunku hic durmadan ağladı asla bi yerr koyamadım. Geceleri uyusunn istiyorum ne yapabilirim? Banada yazık bir saatlik uykuylayım suan