Istanbloem benim kızım da 1 ay 21 günlük. Gece de gündüz de doğru düzgün uyumuyor. Günlük toplam uykusu yaklaşık 6 saat falan ancadır. Artık pilim bitti uykusuzluk ve yorgunluktan. O kadar gaz çıkarıyor ama hala aşırı bir gaz sancısı çekiyor. Evde Keman sesi açıyorum, meditasyon müziği açıyorum, piş piş sesi açıyorum ama yok nafile. Hele son iki gündür artık huysuzluğu arşa çıkmış vaziyette. Sürekli ama sürekli ağlıyor. Evin her metrekaresini günde bin kere geziyorum artık. Bende ne kol kaldı ne bacak. Emiyor emerken uyuyor memeyi bıraktıktan 5 dk sonra uyanıyor sonra da ağlamaya başlıyor. Bu sefer kucağıma mecbur alıyorum. O zaman da ne emdiyse komple kusuyor. Zaten doğduğundan beri kusma problemimiz var ama bu iki gündür daha da arttı bu yüzden. Kilo alımı da az. Çünkü büyümesi için uyumadı da gerekiyor ama uyumadığı için kendini hareket ettire ettire kustuğu için kilo da alamıyor. Çok üzülüyorum.
baştan beri çok yoruluyorum uyumuyorum ama özellikle son iki gündür artık canım çıktı. Galiba ikinci atak haftasıymış bu gün öğrendim onu da. 7,5 - 9,5 haftaları arasında da bir atak oluyormuş. Vallahi tükendim be 😞