Istanbloem Bebeklerinizin uyku düzeni nasıl, kaç saat uyuyorlar ne kadar uyanık kalıyorlar, uyanıkken neler yapıyorsunuz
Reyhanbal Istanbloem benimki gece çok güzel uyuyo. Gündüzde aralıklarla uyuyo ama uyanık olduğunda hep kucağımda bide oturunca ağlıyo hep ayakta durucakmışız :) 1 ay 22 günlük
Besteninannesiii Istanbloem biz 1 ay 5 günlük olduk. Uykularımız maalesef çok az. Gündüz 15-30 dk uyursa uyuyor. Gece 1 den önce uykuya geçemiyor. Onda da 3 saat uyuyup uyanıyor tekrar uykuya geçmesi 2 saati buluyor ve toplamda 6 saat uyuyor. Uyanık zamanlarında da huysuz olabiliyor genelde
Gizemabc Istanbloem kizim 2 ay 4 gunluk. Duzensiz bir uyku duzenimiz var🤪 gunduz zamani belirsiz bir sekilde 2 saate uzanan uzun bir uykusu oluyor, onun disinda 30-45 dklik birkac uyku yapiyor. Gece de sansliysam 1-2 arasi uykuya daliyor. 3-4 saatte 1 uyanip emiyor. Daha buyuk bebeklere sahip anneler "daha duzeniniz cooook degisecek" diyip beni endiselendiriyor🤦🤷
cge_14_2020 Istanbloem benim kızımda bır ay 4 günlük gündüz uykusu çok düzensiz olmaya başladı hep kucakta uyumak istiyor dalmakta zorluk cekiyor gece de aynı uyku gözlerden akıyor ama uyumamak icin direniyor bu sefer de çok mızmız oluyor
fanatikfenerli Reyhanbal merhaba kader arkadaşım oturmaya gör hemen Bi viyaklama ayakta gezinecekmişiz yatmayacakmışız😂🤷♀️ 2aylığız bizde
Leyla90 Besteninannesiii Besteninannesiii benim oglumda oyle toplam 6 veya 8 saat uyuyor. Uyanik oldugundada hep agliyor😕
fanatikfenerli Besteninannesiii bu zamanda bizde öyleydik canım aynısı yazdıklarının sonrasında yavaş yavaş uyudugu saatlerde uykuya geçirmeye başladım takip edip sonra sonra uyku kalitesi arttı kendi uyanmadıgı sürece uyandırmadım birde o önemli şimdi 2 aylıgız 20 gündür felan böyle bi düzenimiz var.
Istanbloem Demekki herkezde durumlar aynı yalnız değilmişim, sürekli kucakta uyuyor yatagına koyunca uyanıyor, gazmıdır reflümüdür allahım bıktırdı beni, bu iki sebepten bebeğim uyuyamıyor ve kucagımda uyumaya alıscak diye cok korkuyorum:(
fanatikfenerli Istanbloem canım benim kide çok gazlı yatağına koyduğum zaman 10 dk sonra gaz sancısından basıyordu çığlığı salıncakta çare buldum şimdi rahatız sallandıkça uyuyor istersen portatif bebek hamakları oluyor hem de taşınabilir onlardan alabilirsin hem de uygun fiyatlı olanlar var
Besteninannesiii Leyla90 normal bi insana bile 6 saat uyku az gelirken işte bu küçücük bünyelere nasıl yetsin o uyku ?
canparcam123 Istanbloem 2ay 9 günlük oğlum gaz sancılarından dolayı henüz uyku düzeni yok onlar bitmeden de zor olur sabah 6da mesaim başlıyor gündüz uykusu çok kısa kuş gibi geceleri de değişiyor en fazla iki saat uyuyor çok nadir yoksa saatte bir kalkıyor 3 4saat uyumadı daha.
Istanbloem canparcam123 aynen öyle içim acıyor olmaz ki böyle,bizdede durumlar aynı 1 ay 20 günlük reflüsü gazı hepsi birbirine karıstı:( emzik kullanıyomusunuz
fanatikfenerli canparcam123 bebek hamağı yada salıncak kurun evinize gerçekten rahat ediyorsunuz ben öyle yaptım 🤦🏻♀️
EfeEymen Benim oğlum da tam 2 aylık oldu bugün... gece saat başı uyanıyor gündüz de uyursa en fazla yarım saat gece uykusunun uzun olmasında bi formülünüz var mı kızlar gece bari uyusunda dinleneyim istiyorum😢
Istanbloem EfeEymen off seninkide cok zormuş :( kundak yapmayı dene istersen yardımcı olabilir uzun uyumasına
canparcam123 EfeEymen benim oğlum 2 ay 10 günlük oldu her saat kalkıyor en fazla iki saat hiç üç beş saat kesintisiz uyumuyor her bebek bir olmuyor.
Muhammed_efe Benim bebeğim gece gündüz uyumuyor ağlamak istiyorum. Kolik bebek sürekli ağlıyor gece gündüz ağlamaktan harap oldu. Çocuğumun acı çekmesi beni çok çaresiz bırakıyor 😥
Istanbloem Muhammed_efe pff cok zor, kolik değiliz ama kolik kadar olduk yani bizdede uykular yalan oldu:( reflü ve gaz sorunumuz var bizimde
Burcugk Benim kızım 1 ay 13 günlük gece 12-1 arası uyuyor 3 saatte bir uyanıyor, saat öğlen 11 kadar 3 saat aralıklarla uyuyor. Öğleden sonra uykuya dalmakta güçlük çekiyor. Uyku uzunluğu 30-40dakikayı geçmiyor(bazen 5 dakika bile olabiliyor). Akşamları bazen hiç uyumuyor(bu akşam 2 saattir uyuyor yanş çok düzensiz). Ne kadar uyumalı ne kadar uyanık kalmalı hiç bilmiyorum 🤷🏽♀️ ki uyanıkken nasıl oyalayacağımı da bilmiyorum bu yüzden uyutmalıymışım gibi geliyor çok uyuyunca da endişeleniyorum🥺 ne zor işimiz anneler🙏🏼
Istanbloem Burcugk maşallah bence bebeğiniz iyi uyuyor, bildiğim kadarıyla suan 16 saat uyumaları gerekiyor, uyanık kalma süreleri 45 dakika olmalı oda emme ve alt değiştirme, yani bir günü 3 e bölersek 7 kez beslenme alt değiştirme onun dışında hep uykuyla gecmeli ama öyle bebek nerde :)
Zeysare Burcugk beni anlatmışsınız sanki endişe konusunda. Benim kızım da iki ay beş gunluk. Gece uykulari duzenli cok şükür. Uykuya gecis biraz zor oluyor. Onbir on iki gibi uyuyor. Ben ucer saatte bir uyandırıp emziriyorum kendi uyanmiyor ya da acikmasına fırsat vermiyorum. Sabah dokuz dokuz buçukta uyanıyor. Asıl sorun gündüz gün içersinde düzensiz uyuyor. Uyanık olduğu zamanlarda yapacak bir şey bulamadığımız dan geziniyoruz evde surekli. Çok yorucu oluyor. Ama kısa araliklarla uyuttugumda da kendimi suçlu hissediyorum. Çocuk sürekli uyuyacak mi ? Bezen çok kısa uyuyor bazen ise üç dort saati buluyor. Uzun uyudugunda ben tedirgin oluyorum emzirme bahanesiyle uyandiriyorum. Yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. Nazende emipnyeniden uyuyor. Acaba bir sorun mu var diyorum uzun uyudugunda.
Evgin777 Burcugk canım iki üç güne biz de iki aylık olacaz. Tepesinde oyuncak olan ev tipi ana kucağına koyuyorum emzirip altını değiştirdikten sonra . Bir on on beş dakka oyalanıyor onda . O asılı renkler çok dikkatini çekiyor
Burcugk Istanbloem olabildiğince sakin bir anne olmaya çalışıyorum en başından beri bizim yaşadığımız en ufak duygu değişimlerinin bile onları ne kadar tedirgin ettiğini biliyorum normalde çok takıntılı bir insanımdır ama evladım olduğundan beri rahat bir insan oldum diyebilirim onu için herşey♥️ Uyandığımda onu kucaklıyorum öpüyorum konuşuyorum mutluluk ve huzur bulaşıcıdır belki ve hisseder rahatlar diyorum inşallah öyle de olur bebeklerimiz 🙏🏼 Tüm annelere de dua ediyorum bir an önce evlatları rahatlasın ki onlarda rahat olsun🍀
EfeEymen Istanbloem neler denemedim ki kundak kimyon sallama kucakta uyutma memede bırakma ters olanları bile denemişim bakınca yok yok uyumuyor 😩😖
Burcugk Zeysare ilk zeka kartlarımdan alacağım bu hafta bu haftalarda bebeklerin ilgisini çekmeye başlıyormuş hem de bir aktivitemiz olmuş olur diyorum. Benimde omzum ağrıyor artık odalarda dolaşırken omzunda uyuduğundan. Bırakınca da uyunıyor çünkü uyu uyan yaptırmak da istemediğimden bırakamıyorum🤷🏽♀️
idil1990 Zeysare benim kizimda iki aylik gece uykusu dediginiz gibi gunduzde saat tutuyorum 1.5 saat araliklarla uyutuyorum o bosluklarda alt alma besleme oyun halisina yatiriyorum vicudunu yagliyorum sarki soyluyorum konusuyorum bu sekikde geciriyoruz
Nur-kuzey-2019 Zeysare 2 ay olmuşsunuz bence artık uyandirmaniza gerek yok bebeğiniz bizde 2 ayligiz artık kendisi uyanmasını söyledi doktorumuz
Reyhanbal Zeysare ya benimkide aynı seninki gibi bende çok uyuduğunda gidip uyandırıyorum çok uyudu bu diye yanlış mı bilmiyorum ilerde ararmıyız bu günleri ama hep burda uyumayanları okuyunca benimkindemi sorun var diyorum. Analık zor uyusa bi dert uyumasa bi dert. Annem kızıyo uyusun uyucak ki büyücek diye
ZeynepSareMom Istanbloem biz 50 günlüğüz..Onceden sariligi oldugu için 2 saattr 1 uyandirip emziriyodum gece..Simdi o duzene alisti kendi 2 saatte bi uyaniyo emmek icin..Günduz uykusu gelince uyuytuyorum şuanlık bi düzen yok 🤷♀️