1prensesannesi__ nkygsz ikisinin yeri çok ayrıdır. Annemiz bizi doğurup,büyüten, her kahrımızi çeken,emek veren, canım cigerimdir. Eşim hayat arkadaşım,yoldaşım, sevgilim,herseyim ❤️🫶🥰
mutlukoala nkygsz ya annem hep kişisel ihtiyaçlarımı karşılama üzerine bi annelik yaptı. Duygusal ve içten bir paylaşımımız olmadı. Sosyal ve duygusal ihtiyaçlarımı karşılamadı. Babamla arkadaştık. O hep beni dinleyen kulak veren duygusal ve sosyal ihtiyaçlarımı karşıladı. Hala da aynı. Çocuğum oldu. Kendisi gelmez gitmez. Arar nasılsın demez ne yemek yaptın diye sorar. Evime gelir yorulmuşsundur yardım edeyim demez çocuğun uslu bu evi neden toplamadın der. Babam arar sora nasılsın diye. Evime gelir o yanıma gelir yardım edilecek bir şey var mı diye. Arada arar dışarı çıkalım mı gezelim mi sıkıldın mı der. Roller ters yani bizde. Ben böyle bir anne olmamak için elimden geleni yapacağım inşallah. Benim de bir kızım var. Düşünemiyorum ona böyle bir annelik yapmayı çok büyük kötülük olarak algılıyorum hayal edince bunu. Kendimi bu şekilde hayal etmem bile karnıma ağrılar sokuyor. O nedenle eşimi anneme maalesef ki tercih ederim. Keşke arada kalacağım bir durum olsaydı. Annemle arkaşdaş gibi olabilseydik. Bi sıkıntım olduğunda çekinmeden beni yargılamayacağını bilerek , dinleyeceğini bilerek arayabilseydim. Annem hiç bi zaman bana kulak vermedi. Dertlerimi dertten saymadı hep bi amann dedi ya küçüksün daha dedi ya cahilsin daha dedi ya boşver dedi vs vs yani hiç hatırlamıyoru. Evet haklısın , anlıyorum vs dediğini Aman neyse baya yazarım da iç dökecek yer arıyomuşum ben de 😂😂
nkygsz mutlukoala ya canım benim sen zaten çok güzel bi annesin eminim . bunlarda seni daha da güzel bir anne yapacak. Rabbim herşeyi gönlüne göre versin çok çok mutlu iki yakın arkadaş olun 💖 anlat kız ben dinlerim 🥹🫶🏻
ipeksiiimom nkygsz ben net olarak annemi seçerim 😂 evet eşimi çok seviyorum benim her şeyim ama annemin yerini kimse tutamaz daha doğrusu ikisi kıyaslanmamalı bence farklı kategoriler 😁
Uraztos nkygsz annemle pek iyi anlaşamayız hep böyleydi. Özendirecek türden anne kız ilişkisi olur ya bizde hiç olmadı hep bi tartışma hep bi tripler. Ama yine de önceliğim annemdir ya eşim sonradan gelir kusura bakmasın. Yine de ikisini de birbirine ezdirmem laf ettirmem ayrı ayrı çok seviyorum 🥲
lucifermorningstar nkygsz Annemi de eşimi de çok seviyorum ve hayatta en çok güvendiğim iki insan. Ama annemin sevgisi daha ağır basıyor.
kubraerol nkygsz annemin bir lafı var sevgili eş arkadaş bulunurda anne birdaha bulamazsın o yüzden annemmm annem canım annem 😂
Hemdem__ nkygsz Hayatta en sevdiğim iki insan nasıl seçim yapayım.Biri bana can veren annem diğeri can yoldaşım eşim ❤️❤️