nkygsz yetiştirme yurdunda büyüsem kimsesiz olarak daha az canım yanardı . Ailem var ama yok 5 yıldır her zaman eşim var yanımda o yüzden . Ailemle aramda aman aman bi sebeb yok babam inme geçirip hastalandı herkes para derdine düştü bu yüzden sildiler beni doğruları söyledim diye hatta bu sabahta beddua yiyerek uyandım ailem tarafından 😂 babam hariç tabi baban mı eşin mi deseydin babam derdim