Newmother07 Çok iyi vermişsin bende Ocak’ta 2 de başladım 98 kilo ile ( tartilmiyordum dedim bir tartilayim birde ne göreyim hemen diyete girdim) 22 Şubat’ta 84 olmuştum. Bıraktım o araya birşey girdi şimdi yine başladım 87 kusurle 84 kıramadım aslında şimdiki hedefim o onu kırarsam birde 80 kiloyu sonra normal diyete dönücem ama kıramadım bir türlü, açım hemde çok içim yanıyor ama mide yanması değil bu offff valla açlıktan kızım uyuyunca hemen uyuyasım geliyor. Gözümün önüne sevdiğim yemekler geliyor. Sonra geri itiyorum hepsini diyorum yapacaksın olacak bu sefer kıracaksın 80 kiloyu niyet ettik girdik bir yola ah ah bir bitirsek. Hedef 65 valla o kiloda ömür boyu kalabilirim eskiden beğenmezdim şimdi mumla arıyorum