inci86 Kilo demeyelim de ödem şişkinlik gitti gidiyor şuanda,
Tek sıvı besleniyorum su içiyorum aralarda salatalık tüketiyorum 2 veya 3 tane, kahve bitki çayı tarzında şeyler de tüketilebilirmis ama ben kullanmadim henüz adapte olabilmek icin. Kendimi deniyorum baktım 3. Günü de başarırsam 7 güne uzatacağım ondan sonrası duruma göre artık.