Eylulzeynep8 evet hepimiz anneyiz her şeyden öte insanız çok çok kötü beş durum çocuğa istismar hele de yoğun bakımda engelli bir çocuğa ama genel olarak bu tarz beddualardan uzak durun bence yani derler ya ağzınızı hayra açın hayırlı olan sizi bulsun diye bir de bence sebebi üzerine düşünün cezaların caydırıcılığı işlenişi yenidoğan çetesi doktorları tüm yaptıklarına karşılık çok komik bir ceza aldı