Eylulzeynep8 Allah aileye sabır versin. Sağlık sistemimizin de bir an önce düzenlenmesi suçluların gerekli cezaları alması lazım. Yoğun bakımda eşimin de başına çok saçma sapan seyler geldi biz imza ile çıkarttık şikayetçi olduk bir sonuçta çıkmadı. Allah kimseyi hastanelerde süründürmesin.
Fakat dileklerinizi dualarınızı bu pislikler cezalandırılsın insanlar iyiliğe yönelsin diye edersiniz, dua kapınız açık belki bilemezsiniz. Deprem olsun ne demek yani bu nasıl kötülük anlayamadım