Eylulzeynep8 dünyanın çivisi çıktı .Bende Bahçelievler’de kuran kursunda 17 öğrenciye belletmen tarafından tacize uğramış haberini okudum.daha çok deprem olur iklimler değişir seller olur.nereye kime güveneceğiz.Hangi hastaneye hangi öğretmene hangi doktora hangi birine inanıp güveneceğiz evlatlarımızı teslim edeceğiz .Nasıl bir gelecek bekliyor evlatlarımızı.Bu dünyaya bebek getirmek bile onların geleceğini düşünmemek oluyor artık.