-sevimlipolyanna- manisadayim termostatin derecesini ellemedim hic havalar bir ara baya sicak olmustu zaten kendi calismiyordu ama 1 haftadir falan yine serinlemeye basladi geceleri falan calisiyor cocuk icin acik birakiyorum normalde ustume bir ceket alirim acmam ama cocuk olunca mecbur usumesin diye acik birakiyorum