Merve201119 -sevimlipolyanna- Aslında kapatmıştık ama şu 10 gündür geri açtık çünkü çocuklar hasta olmaya başladı ev aksamlari soğuk oluyor gündüz yanmıyor ama akşama doğru yakıyoruz
bittercikolata__ -sevimlipolyanna- ben konyadayim burasıda öyle serin ben kapatmadim gündüz sıcak olursa kapatıyorum gece aciyorum