-sevimlipolyanna- Biz kapatalı 2 hafta oluyor. Zaten mayıs ayına girdik sayılır ama hala düzelmek bilmedi havalar. Şu an dışarıdan çok felaket rüzgar sesleri geliyo hava kapalı. Merak ettim her yer mi soğuk
anneyimmmben -sevimlipolyanna- dışarısı felaket rüzgarlı evde bir zamandan sonra soğuk oluyor akşamları açıyorum doğalgazı
hndathn -sevimlipolyanna- hafta sonu kapattımdı cumadan itibaren ama gel gelelim p. Tesı den berı hava buz açtım. bu gıdısle haziran a kadar kapatamıcam galıba
kirmizibalikbeachte -sevimlipolyanna- bizde kapatmıştık. 2 gündür serin baya çocuk için mecbur geceleri yakmaya başladım.
anonimolsun Evet çok serin gidiyor havalar bizim peteklerde açık alt kat boş dükkan üst katta doğalgaz açmıyorlar mecbur kapatamam..
-sevimlipolyanna- Benim üşümemin nedeni yaz geldi diye sevinip mini mini yazlık pijamalar giyiyor olmam 🤣🤣
ygtzynp -sevimlipolyanna- bahçe katındayım dışarısı sıcak olsada ev serin dün öğlen açtım çocukların elleri yüzleri soğuktu bazen akşamlarıda açıyorum
nilikonunannesii -sevimlipolyanna- düne kadar kapalıydı çok sıcaktı dünden beri çok soğudu ev çocuk üşür diye geri açtık bana kalsa açmazdım sıcak sevmiyorum.
oylesinebiri__ -sevimlipolyanna- bizim hala tüm evin içi açık merkezi sistem onlar kapatmıyor hava biraz soğudu mu açıyorlar
Ess92 -sevimlipolyanna- doğalgaz yok bizde ama klima hala açıyorum çocuklar için mecburen. soğuk olduğunu düşünüyorum.
3kedili2bebekli -sevimlipolyanna- İstanbuldayim geçen hafta kapalıydı ama bu hafta açık çok rüzgarlı evim çabuk soğuyor
minikmisimben -sevimlipolyanna- istanbuldayız açık petekler 1-2 gün kapattık ev soğuk gündüz neyse de gece üşüyoruz kapatınca
serhura1994 -sevimlipolyanna- evet canım düşükte de olsa açık banyo yaptıracağım zaman biraz daha açıyorum İstanbul hala soğuk ve rüzgarlı