hayriye2401 aynen benimde emmedi hiç artık halsiz kaldı kucağıma aldığımda baygın gibi oluyordu haldizlikten ağlaya ağlaya çocuğun sesi gitti ama çok şükür ki iyileşti inşallah sizin bebeğiniz de atlatır. Bide bizim kanda kaldiyumu yüksekmiş o da kum yaparmış böbrekte. Kana bakıldı mı sizin