Cancancan Allah şifa versin bebeğinize ,benim kzıımda 2 aylıkken böbreğinde taş oldupunu öğrendik hemde 5 tane ,yaz boyunca kum döktü .çocuk nefroloğu profesöre götürdük bebeklerde olur dedi özellikle mama yiyen bebeklerde oluyormuş bol su vermek gerekliymiş bizimde kalcium yüksek çıktı 1 ay sınra tekrarlanacak labne peyniri hazır ürünler verme dedi doktor