bloommom çok haklısınız benim de istememde ilk neden bu oldu eşim iş yerimizden geç geliyor koca adam ister istemez ses çıkıyor yani bebek dönse kendini suçlu hissediyor herkesin üzerinde baskı oluyor sanki bu da beni rahatsız ediyor çünkü kendi evinde de rahat olmak istiyor insan en azından odası ayrı olursa ben de rahatça kitap okurum yada dizimi izlerim kastık iyice kendimizi tabi ki öncelik yavrularımız ama bir tek türk milleti olarak böyleyiz sanırım insanlar doğduğu günden itibaren odasını ayrı tutuyorlar biz bir ayrılamıyoruz yavrularımızdan ya 🤦♀️☺️