Merhaba benimki şuan 4 aylık. 6 olunca ayırmayı düşünüyorum çünkü komşunun mutfağı ile bizim yatak odasının dyvarı bitişik bu nedenle geceleri 3.4 fark etmeksizin gürültü geliyor, birazda mecburiyetten erkene çekeceğiz. Ama zaten ezilir bişey olur korkusuyla birlikte uyumuyoruz. Çokta bişey fark etmeyecek bizim için. Deprem konusuna gelince Deprem duası yazıp giriş kapının orada bir yere koyabilirsin için rahatt eder diye düşünüyorum. Allah hiçbirimize hiçbir felaketi göstermesin ama eninde sonunda bir gün bizden ayrılacaklar. Okul için, iş için, uyku için. Her an ne yazıkki yanımızda tutamayız. Böyle düşünüp rahatlayın.