minikmisimben evet bu sefer büyük çocuğa haksızlık etmiş gibi oluyor. Gerçekten dünyanın en zor sıfatı annelik sanırım. Tek çocuk olarak kalsa başka dert kardeş yapsak başka dert, yetebildim mi travması olur mu bin tane soru kafada. Biz annelerin akıl sağlığı yerinde kalıyorsa evlatlarımıza olan sevgimizden vallahi ya….