betul97_ papatyagibi Çalışanlar görüyor dedi. Ben de lazere gittim tek tük çıkıyor bende onlara yapayım diyorum hiç jilet, makine sürmeyeyim çoğalmasın
papatyagibi betul97_ Görüyorsa valla bende agdadan kurtulmak istiyorum. Hiç sevmiyorum kolda bacakta agda hissini ama mecburen iste
[silindi] papatyagibi bazısı istemsiz aklımda yer ediniyor sadece ismi değil hayat hikayesi bile 😅 neyse lazer postu burası ben de saboteci diye yer edinicem iyice kaçıyorum burdan 😅
nerminisitan betul97_ tabiki braun. Annem kardeşimi doğurduğunda almıştı. Tam 27 sene önce. Evlenirken bana verdi hâlâ kullanıyorum ve tek tamir görmüşlüğü yok maşallah deyim.
betul97_ papatyagibi Benimde çok çıkmıyor ama rahatsız ediyor makine ile alıyorum bende ama bebeğim olunca da kıl, tüy derdini düşünmek istemiyorum
betul97_ JuliJuli06 Pro 5 alabilirim madem Philips 950 ile aynı fiyat. Seri atış modu var mı sizinkinde
[silindi] betul97_ zaten yüz tüylerine en baba güzellik salonu bile bu yüzden garanti vermiyor. Biter deriz bitiririz ama hormonal bir değişiklik olur geri gelirler diyorlar. Yüzle menapoza kadar başımız dertte 🥲
JuliJuli06 betul97_ pes pese hizli bi atisi yok tek tek atiyor atislari kili gormedigi zaman yada tam yerlesmedigi zaman atis yapmiyor kirmizi isigi yaniyor ben yuzumede kullandim kucuk basligi ile yuzumdeki tuylerde artik cikmiyor
papatyagibi betul97_ Paketle koltuk altında hice yakın Yılda bir iki kere lazere gidiyorum oralara bir dahası yok Ama kolla bacak özellikle yazın on bes günden on bes güne neredeyse🥲
betul97_ papatyagibi Koltukaltı gerçekten çabuk bitiyor benimde hemen bitti ama dediğin gibi bacak ve kollarda da belli bir kısımlar da çıkıyor
betul97_ [silindi] İğneli iyi diyorlar da bir yerlerim yemiyor ve tekrar bir hamilelikte eskisi gibi oluyor diyorlar. Şimdi 2.çocuğu düşünmem derim başlarım hamile kalırım o zaman acı çekmeme değmez 😅😅