betul97_ [silindi] İğneli iyi diyorlar da bir yerlerim yemiyor ve tekrar bir hamilelikte eskisi gibi oluyor diyorlar. Şimdi 2.çocuğu düşünmem derim başlarım hamile kalırım o zaman acı çekmeme değmez 😅😅
alexab betul97_ bu makianalar 10 yıl gidiyor. Tüm vücut. Zaten zaman geçtikçe birkaö ayda bir yapılıyor sık yapılmıyor çıkmıyor çünkü
dilan0405fatih Braun marka kardeşim de var tavsiye ederim aşırı güzel etkili tabi o fiyatı aşırı arttı bende de Philips var oda güzel ama seri yapamıyorsun oda etki etti
cemre18 Bu ürünleri dudak üstü kaş ortası gibi minik bölgelerde kullanabiliyor muyuz hanımla kullananlar yazabilir mi acaba