Hanımlar benim merak ettiğim konu şu bu cihazlarla ilgili.
Güzellik merkezlerinde ki lazere gittim. Koltuk altı ve paket bölgesi bitti. Yılda bir iki gidersem gidiyorum. Ama bana kolumu ve bacağımı cihazın görmediği söylendi. Kumralım. Tüylerim sarı falanda değil ama sarıya dönük mü denir öyle tam koyuda değil yani. Yinede belli oldukları için ağdayla alıyorum haliyle. İğneli lazer öneriliyor ama onada bir taraflarım yemiyor açıkçası. Bu cihazlar kolu bacağı görüyorsa eğer benim için çok mantıklı olacak. Ama yok görmüyorsa almamın bir anlamıda kalmayacak. Ne diyorsunuz?