İyi akşamlar hanımlar bayadır evde lazer yapmayı düşünüyorum ve araştırıyorum. Philips lumea 950 ve braun pro 5 aynı fiyatta ikisi de 250.000 atış farklılığı braunda seri atış modu var birde Philips’in kendi uygulaması varmış kaç haftada bir yapman lazım, nasıl yapılır vs diye. Philips lumea 953 var bu biraz daha pahalı bu da 450.000 atışı var bir de kaydırmalı dedi onu tam anlayamadım ama neyse. Braun alıp seri daha iyi mi olur yoksa Philips ile tek tek uğraşmalı mı bu arada lazer geçmişim olduğu için bacaklarımda ve kollarımda pek yok benim için önemli olan yüz, koltuk altı, bikini ve göbek. Kullanıp tavsiye ettiğiniz var mı ve mesela 250.000 atışlı olanı alsam kaç sene gider