emotion1234 çok geçmiş olsun 17 aylıkken babasi ile kaydıraktan kayarken diz altından kaval kemiği kırıldı tam kırık değildi allahtan. 3 hafta alcida kaldı kontrole gittik 1 hafta daha kalsin dendi. Yaklaşık 1 ay kadar sonra cikarmis oldular. İlk 1 hafta basarken aksayarak bastı, üstüne düşmedim takıntı haline gelmesin diye korkusu geçince normalle döndü yürümesi. Sizinde öyle olacaktır muhakkak korkmayın. Hatta kızım 2. Haftada alçı li sekilde basarak yürüyordu. Çok geçmiş olsun